فتوشات های کیانو ریوز و کری آن ماس
































matrix trilogy

سه گانه ماتریکس

عاشق هردوتاشونم خیلی باحالنبوسه


نظرات شما عزیزان:

(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت14:44---27 مرداد 1393
کیانو ریوز باحاله
پاسخ:موافقم بدجور!


غزل
ساعت1:11---4 مرداد 1393
پری بگو دیگه قول میدم به کسی نگم عوضش منم سایت هواداران بلانکا رو که هر ر روز ازش عکس و خبر میذارن رو بهت معرفی میکنم
من تازه کارم در زمینه وبسازی درباره ی فیلم و سریال برا همین میگم
پاسخ:راستش آدرس خاصی نیس فقط توی گوگل میزنم بلانکا سوئارس نیوز و دنبال جدیدترین اخبارش میگردم به جون مامانم راس میگم


غزل
ساعت22:54---2 مرداد 1393
یه سواله دیگه پری تو اخبار بلانکا رو که تو وب هوادارانش میذاری رو از کجا میاری میشه بیای وبم بگی؟
پاسخ:این یه رازه


غزل
ساعت22:43---2 مرداد 1393
پری تو وبم گفتی از بازیگرای هالیوودی بیشتر آپ کنم میشه چندتاشونو بگی آخه من بیشتر فیلمای اسپانیایی دیدم هالیوودی نمیشناسم بیا وبم و بگو
پاسخ:باشه عزیزم


غزل
ساعت20:11---2 مرداد 1393
من خودم این فیلم رو ندیدم ولی به خاطر تعریفات میخوام بگیرم و ببینم واقعا قشنگه؟
پاسخ:آره واقعا خیلی قشنگ و جالبه. موضوعشم عالیه.جلوه های ویژه اش هم محشره.خلاصه عالیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:کری آن ماس,ترینیتی,سه گانه ماتریکس,ماتریکس,فیلم ماتریکس,کیانو ریوز,نیو,نیو و ترینیتی,ساعت 18:35 توسط پری|



      قالب ساز آنلاین